Přečtěte si prosím všechna tato pravidla a podmínky.
Jelikož můžeme přijmout vaši objednávku a uzavřít právně závaznou smlouvu bez dalšího upozornění, je nezbytné, abyste si tato pravidla a podmínky přečetli, a ujistili se, že obsahují vše, co požadujete, a nic, s čím nejste spokojeni. Pokud máte jakékoliv nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat telefonicky na čísle +420 777 007 238.
Usilujeme o to, aby obrázky produktů na našich webových stránkách co nejvěrněji odrážely skutečnost. Upozorňujeme však, že některé produkty se mohou mírně lišit v barvě, textuře nebo detailech v důsledku osvětlení, nastavení obrazovky nebo výrobních aktualizací. Tyto drobné odchylky nemají vliv na kvalitu ani funkčnost výrobku. Máte-li jakékoli dotazy nebo pochybnosti ohledně konkrétního produktu, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis před odesláním objednávky.
Použití
- Aplikace Podmínek
Tyto Podmínky a ustanovení se vztahují na nákup zboží vámi (dále jen „Kupující“ nebo „vy“). Jsme společnost BABYSKY Sp z o.o. Sp. k., registrovaná v Polsku pod číslem PL7352861874, se sídlem na adrese ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ, s e-mailovou adresou zdenek@venicci.cz a telefonním číslem +420 777 007 238 (dále jen „Dodavatel“, „my“ nebo „nás“). - Podmínky pro nákup
Toto jsou podmínky, za kterých vám prodáváme veškeré zboží. Zadáním objednávky jakéhokoliv zboží vyjadřujete svůj souhlas s těmito Podmínkami a ustanoveními. Před odesláním objednávky na webových stránkách budete vyzváni ke kliknutí na tlačítko označené „Souhlasím“, čímž potvrdíte svůj souhlas s těmito Podmínkami. Pokud na toto tlačítko nekliknete, nebudete moci objednávku dokončit. Zboží lze zakoupit prostřednictvím webových stránek pouze tehdy, pokud máte právní způsobilost uzavřít smlouvu a je vám alespoň 18 let.
Výklad pojmů
- Spotřebitel
„Spotřebitel“ znamená fyzickou osobu, která jedná pro účely, jež jsou zcela nebo převážně mimo její obchodní, podnikatelskou, řemeslnou nebo profesní činnost. - Smlouva
„Smlouva“ znamená právně závaznou dohodu mezi vámi a námi o dodávce zboží. - Místo dodání
„Místo dodání“ znamená sídlo Dodavatele nebo jiné místo, kde má být zboží dodáno, jak je uvedeno v objednávce. - Trvalé médium
„Trvalé médium“ znamená papír, e-mail nebo jakékoli jiné médium, které umožňuje osobní adresaci informací příjemci, umožňuje příjemci uchovat informace tak, aby byly v budoucnu přístupné, a zaručuje neměnnou reprodukci uložených informací. - Zboží
„Zboží“ znamená veškeré zboží inzerované na webových stránkách, které vám dodáváme, v množství a popisu uvedeném v objednávce. - Objednávka
„Objednávka“ znamená objednávku Kupujícího na zboží u Dodavatele, podanou prostřednictvím krokového postupu uvedeného na webových stránkách. - Zásady ochrany osobních údajů
„Zásady ochrany osobních údajů“ znamenají podmínky, které stanovují, jak budeme nakládat s důvěrnými a osobními informacemi, jež od vás obdržíme prostřednictvím webových stránek. - Webové stránky
„Webové stránky“ znamenají naše webové stránky www.venicci.cz, na kterých je zboží inzerováno.
Zboží
- Popis zboží
Popis zboží je uveden na webových stránkách, v katalozích, brožurách nebo jiných reklamních materiálech. Jakýkoli popis je pouze ilustrační a mohou se vyskytnout drobné odchylky ve velikosti a barvě dodaného zboží. - Speciální požadavky
V případě zboží vyrobeného podle vašich specifických požadavků je vaší odpovědností zajistit, aby všechny informace či specifikace, které poskytnete, byly přesné. - Dostupnost
Veškeré zboží zobrazené na webových stránkách je předmětem jeho dostupnosti. - Změny zboží
Můžeme provést změny zboží, které jsou nezbytné k dodržení platných právních předpisů nebo bezpečnostních požadavků. O takových změnách vás budeme neprodleně informovat.
Osobní údaje
- Zpracování údajů
Veškeré informace uchováváme a používáme přísně v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. - Kontaktní údaje
Můžeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu či jiných elektronických komunikačních prostředků, stejně jako prostřednictvím předplacené pošty, a vy s tímto výslovně souhlasíte.
Základ pro prodej
- Nabídka zboží
Popis zboží na našich webových stránkách nepředstavuje smluvní nabídku k prodeji zboží. Po podání objednávky na webových stránkách ji můžeme z jakéhokoli důvodu odmítnout, přičemž se budeme snažit bez prodlení uvést důvod odmítnutí. - Proces objednávky
Proces objednávky je popsán na webových stránkách. Každý krok vám umožňuje zkontrolovat a případně opravit chyby před odesláním objednávky. Je vaší odpovědností zajistit, že jste objednávkový proces provedli správně. - Vznik smlouvy
Smlouva o prodeji zboží vzniká až v okamžiku, kdy obdržíte od nás e-mail s potvrzením objednávky (dále jen „Potvrzení objednávky“). Musíte zajistit, že Potvrzení objednávky je úplné a přesné, a v případě jakýchkoliv chyb nás neprodleně informovat. Nejsme zodpovědní za nepřesnosti ve vámi zadané objednávce. Zadáním objednávky vyjadřujete souhlas s tím, že vám potvrzení smlouvy zašleme e-mailem se všemi podrobnostmi (tj. Potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky obdržíte v přiměřené době po uzavření smlouvy, avšak nejpozději při dodání jakéhokoliv zboží podle smlouvy. - Platnost nabídky
Jakákoli cenová nabídka je platná maximálně [dní] od jejího data, pokud ji neodvoláme dříve. - Změny smlouvy
Jakákoliv změna smlouvy, ať už se jedná o popis zboží, poplatky nebo jiné podmínky, nemůže být provedena po uzavření smlouvy, pokud se nedohodne písemně mezi Kupujícím a Dodavatelem. - Speciální smluvní podmínky pro podnikatele
Naším úmyslem je, aby tyto Podmínky a ustanovení platily pouze pro smlouvu uzavřenou vámi jako spotřebitelem. Pokud tomu tak není, musíte nás o tom informovat, abychom vám mohli nabídnout smlouvu s podmínkami, které jsou pro vás vhodnější a v některých ohledech vám mohou poskytnout lepší práva, například tím, že vám přiznají práva podnikatele.
Cena a platba
- Stanovení ceny
Cena zboží a jakékoli dodatečné poplatky za doručení či jiné poplatky jsou uvedeny na webových stránkách k datu objednávky, nebo dle jiné ceny, kterou můžeme písemně dohodnout. - DPH
Ceny a poplatky zahrnují DPH ve výši platné v době objednávky. - Způsob platby
Platbu musíte provést zadáním údajů o vaší kreditní nebo debetní kartě při objednávce a my můžeme platbu odečíst buď okamžitě, nebo před dodáním zboží.
Doručení
- Termín dodání
Zboží dodáme na Místo dodání ve sjednaném termínu nebo, pokud není termín stanoven, bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy. - Nedodržení termínu dodání
V případě, že zboží nebude dodáno včas, a to bez ohledu na okolnosti mimo naši kontrolu, můžete (kromě uplatnění dalších nápravných prostředků) smlouvu považovat za ukončenou, pokud:
a) jsme odmítli dodání zboží, nebo pokud je včasné dodání zásadní s ohledem na všechny relevantní okolnosti v době uzavření smlouvy, či jste nám před uzavřením smlouvy sdělili, že včasné dodání je podmínkou;
b) po naší opožděné dodávce stanovíte nový, vhodný termín, a my v něm nedodržíme dodání. - Vrácení plateb
Pokud smlouvu považujete za ukončenou, my vám bez prodlení vrátíme všechny platby provedené podle smlouvy (kromě dalších nápravných prostředků). - Odvolatelnost objednávky
Jestliže máte nárok smlouvu považovat za ukončenou, ale tak neučiníte, nezbavuje vás to práva zrušit objednávku některého zboží či odmítnout dodané zboží. Pokud tak učiníte, my vám bez prodlení vrátíme všechny platby provedené podle smlouvy za zboží, které jste zrušili či odmítli. Pokud již došlo k dodání, musíte zboží vrátit, nebo nám umožnit jeho vyzvednutí, přičemž my uhradíme náklady spojené s tímto procesem. - Komerční jednotky
Pokud některé zboží tvoří komerční celek (tj. celek, jehož rozdělení by podstatně snížilo hodnotu zboží nebo změnilo jeho charakter), nemůžete zrušit nebo odmítnout objednávku pouze některých částí zboží, aniž byste zrušili či odmítli objednávku týkající se celého celku. - Geografické omezení doručení
Obecně nedoručujeme na adresy mimo Anglii a Wales, Skotsko, Severní Irsko, ostrov Man a Kanálské ostrovy. Pokud však přijmeme objednávku pro dodání mimo tyto oblasti, můžete být povinni uhradit dovozní clo či jiné daně, jelikož my tyto náklady neuhradíme. - Doručení po částech
Souhlasíte s tím, že můžeme doručovat zboží po částech, pokud dojde k nedostatku zásob nebo z jiného oprávněného důvodu, a to bez toho, abyste byli vystaveni dodatečným poplatkům, přičemž výše uvedená ustanovení zůstávají v platnosti. - Neúspěšné převzetí
Pokud vy nebo váš zmocněnec (bez naší chyby) nedojde k převzetí zboží na Místě dodání, můžeme vám účtovat přiměřené náklady spojené se skladováním a opětovným doručením. - Přechod odpovědnosti
Zboží se stává vaší odpovědností od okamžiku, kdy je dodáno, anebo když si jej Kupující vyzvedne. Pokud je to rozumně proveditelné, jste povinni zboží před převzetím zkontrolovat.
Riziko a vlastnictví
- Přechod rizika
Riziko poškození či ztráty jakéhokoli zboží přechází na vás v okamžiku, kdy vám je zboží dodáno. - Přechod vlastnictví
Vlastnictví zboží na vás nepřechází, dokud neobdržíme úplnou platbu. Pokud je platba opožděná nebo nastane situace vedoucí k vaší platební neschopnosti, můžeme, oznámením, zrušit jakékoli další dodávky a ukončit vaše právo užívat zboží, které je stále ve vašem vlastnictví, přičemž jste povinni toto zboží vrátit nebo nám umožnit jeho vyzvednutí.
Odstoupení a zrušení
- Odstoupení před uzavřením smlouvy
Od objednávky se můžete odstoupit před uzavřením smlouvy, pokud si jednoduše rozmyslíte, a to bez udání důvodu a bez vzniku jakékoli odpovědnosti. - Zrušení smlouvy – Právo na vrácení
Smlouvu můžete zrušit, s výjimkou zboží vyrobeného na míru podle vašich specifických požadavků (dále jen „Právo na vrácení“), pokud nás o tom informujete nejpozději do 45 kalendářních dnů od uzavření smlouvy, a to bez udání důvodu a bez vzniku odpovědnosti. V takovém případě jste povinni vrátit zboží v nepoškozeném stavu na jakékoli z našich obchodních míst na vlastní náklady. My vám poté bez prodlení vrátíme cenu za zboží, které jste již uhradili předem, s výhradou možnosti zadržet samostatný poplatek za dodání. Toto právo se nevztahuje na případy, kdy je důvodem zrušení vadné zboží. Právo na vrácení je odlišné a samostatné od níže uvedených Práv na zrušení. - Právo na zrušení smlouvy
Jedná se o smlouvu uzavřenou na dálku (jak je definováno níže), u které platí následující Práva na zrušení (dále jen „Práva na zrušení“). Tato práva se však nevztahují na smlouvu týkající se následujícího zboží (a žádného jiného) za těchto okolností:
a) Zboží, které je vyrobeno podle vašich specifikací nebo je jednoznačně personalizované;
b) Zboží, které je náchylné k rychlé zkáze či expiraci. - Zánik Práv na zrušení
Práva na zrušení smlouvy přestávají existovat v následujících případech:
a) U kupní smlouvy, pokud se zboží po dodání s nezvratnou mírou smísí (v souladu s jeho povahou) s jinými položkami.
Právo na zrušení
- S výhradou ustanovení těchto Podmínek a ustanovení máte právo zrušit tuto smlouvu do 14 dnů bez udání důvodu.
- Lhůta pro zrušení vyprší 14 dnů od dne, kdy vy nebo třetí strana (kromě dopravce vámi určeného) získá fyzickou kontrolu nad posledním kusem zboží. U smlouvy o dodávce zboží průběžně (např. předplatného) činí právo na zrušení 14 dnů od prvního dodání.
- Pro uplatnění práva na zrušení musíte nás informovat o svém rozhodnutí smlouvu zrušit jasným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem). Můžete využít přiložený vzorový formulář pro zrušení, avšak není to povinné. V každém případě musíte být schopni doložit, kdy bylo zrušení učiněno, a proto je vhodné použít vzorový formulář.
- Můžete rovněž elektronicky vyplnit a odeslat vzorový formulář pro zrušení či jiné jasné prohlášení o vašem rozhodnutí zrušit smlouvu prostřednictvím našich webových stránek na adrese www.venicci.cz. V případě využití této možnosti vám neprodleně zašleme potvrzení o přijetí zrušení prostřednictvím trvalého média (např. e-mailem).
- Pro splnění lhůty pro zrušení postačí, když své oznámení o uplatnění práva na zrušení odešlete před vypršením této lhůty.
Důsledky zrušení ve lhůtě pro zrušení
- Pokud zrušíte tuto smlouvu, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, je-li zvolena varianta dopravy odlišná od nejlevnější varianty standardního doručení, kterou nabízíme), pokud není uvedeno jinak.
Odpočet za dodané zboží
- Z částky, kterou vám vrátíme, si můžeme odečíst ztrátu hodnoty jakéhokoli dodaného zboží, pokud k této ztrátě dojde v důsledku zbytečného zacházení z vaší strany (tj. zacházení se zbožím nad rámec nezbytného k posouzení jeho povahy, vlastností a funkčnosti, například nad rámec běžného nakládání v obchodě). Jste odpovědní za vzniklou ztrátu a pokud nebude tento odpočet proveden, jste povinni nám uhradit příslušnou částku.
Časový rámec pro vrácení peněz
- Pokud jsme nenabídli vyzvednutí zboží, vrátíme vám peníze bez zbytečného odkladu, a to nejpozději:
a) 14 dnů ode dne, kdy od vás obdržíme jakékoli dodané zboží, nebo
b) (pokud nastane dříve) 14 dnů ode dne, kdy doložíte, že jste zboží odeslali zpět. - Pokud jsme nabídli vyzvednutí zboží, nebo pokud nebylo žádné zboží dodáno, vrátíme vám peníze bez zbytečného odkladu, a to nejpozději 14 dnů ode dne, kdy nás informujete o vašem rozhodnutí smlouvu zrušit.
- Peníze vám vrátíme stejným způsobem platby, jakým jste provedli původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak; v každém případě vám nebudou účtovány žádné poplatky v souvislosti s vrácením peněz.
Vrácení zboží
- Pokud jste v souvislosti se smlouvou, kterou jste zrušili, obdrželi zboží, jste povinni zboží bez zbytečného odkladu odeslat zpět nebo nám jej předat na adrese:
BABYSKY Sp. z o.o. Sp.K Przemysłowa 20 34-400 Nowy Targ, Polsko
a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o zrušení této smlouvy. Lhůta se považuje za splněnou, pokud odešlete zboží před uplynutím 14 dnů. Souhlasíte s tím, že náklady na vrácení zboží hradíte vy. - Definice pojmů pro Práva na zrušení
a) „Smlouva uzavřená na dálku“ znamená smlouvu uzavřenou mezi obchodníkem a spotřebitelem prostřednictvím organizovaného systému prodeje nebo poskytování služeb na dálku, kdy obchodník a spotřebitel nejsou současně fyzicky přítomni, a smlouva je uzavřena výhradně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace až do uzavření smlouvy.
b) „Kupní smlouva“ znamená smlouvu, podle které obchodník převádí nebo se zavazuje převést vlastnictví zboží na spotřebitele, přičemž spotřebitel zaplatí nebo se zaváže zaplatit cenu, a zahrnuje i smlouvy, jejichž předmětem jsou jak zboží, tak služby.
Shoda a záruka
- Zákonná povinnost dodání
Máme zákonnou povinnost dodat zboží v souladu se smlouvou a považujeme dodávku za nesplněnou, pokud nedojde k plnění následujících povinností. - Podmínky dodání
Při dodání musí zboží:
a) být odpovídající přiměřené kvalitě;
b) být přiměřeně vhodné pro jakýkoli specifický účel, pro který jste zboží zakoupili a který jste nám před uzavřením smlouvy sdělili (pokud se nespoléháte na naše odborné znalosti či úsudek, nebo pokud by to nebylo rozumné), a zároveň být vhodné pro jakýkoli účel, který jsme vám vyjádřili či který je uveden ve smlouvě;
c) odpovídat svému popisu. - Zprovoznění shody
Není považováno za selhání shody, pokud toto selhání vyplývá z materiálů, které jste nám poskytli vy. - Záruka výrobce
Ihned nebo v přiměřené lhůtě vám poskytneme nárok na bezplatnou záruku poskytovanou výrobcem zboží. Údaje o záruce, včetně jména a adresy výrobce, doby trvání a územního rozsahu záruční doby, jsou uvedeny ve záručním listu dodaném se zbožím. Tato záruka nabývá účinnosti dnem dodání zboží a neomezuje vaše zákonná práva.
Nástupci a naši subdodavatelé
- Každá strana může postoupit svá práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy jiné osobě, přičemž zůstává odpovědná vůči druhé straně za plnění svých závazků. Dodavatel odpovídá rovněž za jednání subdodavatelů, které si najme k plnění svých povinností.
Případy vyšší moci
- Pokud kterákoliv ze stran selže z důvodu okolností, které jsou mimo její přiměřenou kontrolu, pak:
a) bude druhou stranu informovat co nejdříve;
b) její povinnosti budou pozastaveny v přiměřené míře, přičemž tato strana bude jednat rozumně a nebude odpovědná za selhání, kterého se rozumně nemohla vyvarovat. Toto však neovlivňuje vaše výše uvedená práva týkající se dodání a práva na zrušení.
Ochrana soukromí
- Respektování soukromí
Vaše soukromí je pro nás zásadní. Respektujeme vaše soukromí a při nakládání s vašimi osobními údaji dodržujeme Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). - Doplňkové zásady
Tato Podmínky a ustanovení je nutno číst společně s našimi dalšími zásadami, zejména se zásadami ochrany osobních údajů (www.venicci.cz/privacy-policy) a s pravidly používání cookies (www.venicci.cz/cookies-policy). - Definice pojmů
a) „Zákony o ochraně údajů“ znamenají jakékoli platné právní předpisy týkající se zpracování osobních údajů, včetně, ale nikoliv výlučně, směrnice 95/46/ES (Směrnice o ochraně osobních údajů) nebo GDPR.
b) „GDPR“ znamená Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
c) „Správce údajů“, „Osobní údaje“ a „Zpracování“ mají ve smyslu GDPR stejný význam. - Správce údajů
Jsme správcem osobních údajů, které zpracováváme při poskytování zboží vám. - Postup při zpracování údajů
Pokud nám poskytnete osobní údaje k tomu, abychom vám mohli dodat zboží, a tyto údaje zpracováváme při poskytování zboží, budeme dodržovat následující zásady:- Před nebo při sběru osobních údajů určíme účely, pro které jsou shromažďovány.
- Osobní údaje zpracováváme pouze pro tyto účely.
- Budeme respektovat vaše práva související s vašimi osobními údaji.
- Přijmeme technická a organizační opatření, která zajistí bezpečnost vašich osobních údajů.
- Kontakt pro dotazy a stížnosti
Veškeré dotazy či stížnosti týkající se ochrany vašich údajů můžete směřovat na e-mailovou adresu: zdenek@venicci.cz.
Vyloučení odpovědnosti
- Výjimky odpovědnosti Dodavatele
Dodavatel nenese svou odpovědnost za:
(i) jakýkoli podvodný čin či opomenutí; nebo
(ii) za smrt či tělesné újmy způsobené nedbalostí nebo porušením jiných právních povinností Dodavatele.
S výhradou výše uvedeného Dodavatel neodpovídá za:
(i) škody, které nebyly oběma stranami rozumně předvídatelné v době uzavření smlouvy; nebo
(ii) škody (např. ztrátu zisku) vzniklé při podnikání, obchodu, řemesla či profese Kupujícího, které by netrpěl spotřebitel – neboť Dodavatel předpokládá, že Kupující kupuje zboží převážně pro svou obchodní, podnikatelskou, řemeslnou nebo profesní činnost.
Rozhodné právo, jurisdikce a reklamace
- Rozhodné právo
Smlouvu (včetně jakýchkoliv smluvních záležitostí) řídí právo dané země, kde byl produkt zakoupen. - Jurisdikce
Spory mohou být předloženy soudům v zemi, kde Kupující produkt zakoupil. - Řešení sporů
Snažíme se předejít sporům, a proto řešíme reklamace následovně: V případě reklamace týkající se vašeho online nákupu nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese zdenek@venicci.cz, nebo nám napsat na adresu uvedenou níže. - Připsání
Tyto podmínky a ustanovení byly vytvořeny s využitím dokumentu z Rocket Lawyer.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Komu:
Babysky sp. z o.o. sp.k.
ul. Przemysłowa 20
34-400 Nowy Targ
(+48) 787 012 301
(+48) 608 348 582
obsluga.klienta@venicci.pl
Já/My [] tímto oznamuji/oznamujeme, že moje/naše [] smlouva o prodeji následujícího zboží [] [nebo o poskytování následující služby [] je zrušena,
Objednáno dne [] / Přijato dne []
(datum přijetí)
Jméno spotřebitele(ů):
Adresa spotřebitele(ů):
Podpis spotřebitele(ů) (pouze pokud je tento formulář podáván v papírové podobě)
Datum
[*] Vymažte dle relevance.
Tento překlad byl vyhotoven s ohledem na právní jazyk a odpovídající terminologii. Pokud máte další dotazy či potřebujete upřesnění, neváhejte se na nás obrátit.