FAQ

Pokud vám e-mail nepřišel do doručené pošty, zkontrolujte složku nevyžádané pošty (spam). Pokud e-mail není tam, můžete nás kontaktovat na čísle +420 777 007 238 nebo nám napsat e-mail na adresu zdenek@venicci.cz, abyste se ujistili, že vaše objednávka k nám dorazila.

Pokud máte dotazy týkající se vaší objednávky, obraťte se na nás přímo a poskytneme vám poslední aktualizaci. Buďte tak laskaví a zavolejte nám na číslo  420 777 007 238 nebo nám pošlete e-mail na adresu zdenek@venicci.cz. Zahrňte co nejvíce informací, abyste nám pomohli porozumět situaci.

 

Prosím, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 777 007 238 nebo nám napište e-mail na adresu zdenek@venicci.cz a požádejte o zrušení své objednávky.

Když si objednáte položku na předobjednávku, stránka uvede, kdy očekáváme, že objednávku vyřídíme. Pokud dojde k jakémukoli zpoždění při doručování vašeho produktu, aktualizujeme naše webové stránky, aby tuto informaci zveřejnily. Vezměte prosím na vědomí, že pokud vaše objednávka obsahuje položky na předobjednávku a zboží skladem, vaše objednávka bude odeslána, až budou všechny položky k dispozici.

Ano, pokud váš balíček ještě neopustil naše sklad, objednávku lze upravit. Kontaktujte nás na telefonním čísle +420 777 007 238 nebo nám napište e-mail na adresu zdenek@venicci.cz.

Dodání do většiny oblastí Spojeného království trvá 3–7 pracovních dnů.

I když se snažíme zajistit, aby byly všechny produkty k dispozici, některé starší modely mohou být ukončeny a nemusíme je mít skladem. Naši schválení prodejci značky Venicci mohou mít skladem některé zboží pro starší modely. Prosím, zkontrolujte naši mapu prodejců, abyste našli svého místního prodejce Venicci.

Pokud už máte autosedačku Maxi-Cosi a chcete ji znovu použít pro svého druhého potomka, můžete zakoupit Venicci 2 v 1 (bez autosedačky) + adaptéry Maxi-Cosi. Mějte však na paměti, že rám Venicci je kompatibilní pouze s autosedačkami Maxi Cosi Pebble, Cabriofix a Citi.

Všichni naši prodejci jsou zde.
Venicci vám poskytne nejlepší služby. Kdykoli máte žádost o servis – v rámci záruky – můžete se obrátit na prodejce, kde byl kočárek zakoupen. Pokud prodejce nemůže váš problém vyřešit, pak nás bude kontaktovat přímo.